A dizájn és a marketing találkozása

A dizájn és a marketing találkozásaAnnak ellenére, hogy sok dizájner általában művészi célokra szeretné elsősorban használni tehetségét, sokan vállalnak kereskedelmi munkákat is, mert azt jobban megfizetik. Ilyen pl. egy céges arculat megtervezése nulláról.

A logó megtervezése

Az egyik kulcsa az arculatnak a minőségi logó tervezése és elkészítése. A cég neve és logója összekapcsolódnak egymással, ezért össze kell hangolni a kettőt.

Tipográfia

A cég minden platformján és leveleiben, katalógusaiban érdemes lehet ugyanazt a betűtípust, hasonló színeket, elrendezéseket használni. Ennek segítségével ha vásárlók, érdeklődők meglátják a cég termékeit, plakátjait, egyből eszükbe jut az egész vállalkozás róla, tudják, hogy mire számíthatnak.

Konzisztens színek használata

Az egységes színek nem csak a betűknél, szövegeknél fontosak, hanem a képeknél, illusztrációknál is, melyek így egy végiggondolt, tervszerű kialakítást sugároznak az érdeklődők felé.

Az arculat alkalmazása

Végül, de nem utolsó sorban néhány példát mondunk, hogy mire lehet alkalmazni a megtervezett arculati elemeket. Pl. egyedi céges okostelefonok, applikációk, névjegykártyák, céges honlap, céges üzletek, épületek, szórólapok, katalógusok, reklámok összehangolása.